.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح مركز مديريت راه‌هاي گيلان

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان از بهره‌برداري مركز مديريت راه‌هاي اين استان با نصب 20 دوربين نظارتي و كنترل سرعت در جاده‌هاي گيلان تا پايان امسال خبر داد.

سيد عزيز جيفرودي اعتبار نصب دوربين‌هاي كنترل سرعت را حدود 13 ميليارد ريال عنوان كرد.

*فعاليت 281 شركت حمل و نقل كالا و مسافر در گيلان
وي با بيان اينكه گيلان داراي 162 شركت فعال در حمل و نقل كالاست، افزود: 119 شركت حمل و نقل مسافر نيز در اين استان فعاليت دارند.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان ادامه داد: چهار هزار و 323 وسيله نقليه باري و دو هزار و 850 وسيله نقليه مسافر در گيلان مشغول فعاليت هستند.

*رشد چشمگير گيلان در بخش حمل و نقل
وي با اشاره به اينكه رتبه گيلان در سال‌هاي اخير در زمينه حمل و نقل رشد چشمگيري داشته است، خاطرنشان كرد: گيلان با حمل بيش از 12 ميليون تن كالا از رتبه 12 به رتبه هشتم ارتقا يافته است.
جيفرودي حمل و نقل را در افزايش درآمد دولت بسيار تاثيرگذار دانست و تصريح كرد: حمل و نقل گيلان با حدود 27 ميليارد تومان درآمد از رتبه 12 به رتبه ششم ارتقا پيدا كرده است.

*كاهش 30 درصدي كشته‌هاي تصادفات رانندگي گيلان در 5 سال اخير
وي درباره ارتقاي ايمني جاده‌هاي گيلان بيان داشت: ارتقاي ايمني گيلان در پنج سال گذشته از يك هزار و 207 كشته به 974 نفر كشته رسيده كه در اين زمينه حدود 30 درصد كاهش داشته است.
مدير كل حمل و نقل و جاده‌هاي گيلان با بيان اينكه گيلان جزو پنج استان برتر كشور در بخش تصادفات جاده‌اي است، افزود: در پنج سال گذشته بيش از 45 ميليارد ريال در بخش حمل و نقل گيلان سرمايه‌گذاري شده است.

*موقعيت برتر گيلان در بخش ترانزيت
وي به وضعيت ترانزيت گيلان اشاره كرد و اظهار داشت: گيلان در بخش ترانزيت داراي دو مرز زميني و دريايي است كه با جابه‌جايي حدود 980 هزار تن كالا از مرز زميني رتبه سوم و در بخش جابه‌جايي بالغ بر 680 هزار نفر جزو برترين مرز كشور است.
جيفرودي با اشاره به موضوع اشتغال در بخش حمل و نقل استان تصريح كرد: در حال حاضر حدود 28 هزار نفر در بخش حمل و نقل استان به صورت مستقيم در حال فعاليت هستند كه با ساماندهي حمل و نقل عمومي روستايي، اين ميزان به 40 هزار نفر افزايش مي‌يابد.

*افتتاح مركز مديريت راه‌هاي گيلان تا پايان امسال
وي موقعيت گيلان در بخش استفاده از it در حمل و نقل را ممتاز و پيشرفته عنوان كرد و بيان داشت: گيلان نخستين استان كشور در استفاده از سيستم هوشمند و پيشرفته در كنترل حمل و نقل است.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان خاطرنشان كرد: تا پايان امسال مركز مديريت راه‌هاي استان با نصب 20 دوربين نظارتي و كنترل سرعت در جاده‌هاي گيلان به بهره‌برداري مي‌رسد.

*توسعه حمل و نقل عمومي بين شهري گيلان با ارائه تسهيلات
وي توسعه حمل و نقل عمومي بين‌ شهري با ارائه تسهيلات، توسعه ترانزيت با توجه به اشتغالزايي و استفاده از حمل و نقل يخچالي و كانتينري را جزو پيشنهادات مهم عنوان كرد.
جيفرودي استفاده از سيستم‌هاي كنترل هوشمند حمل و نقل را نيز از ديگر پيشنهادات خود بيان كرد.
وي با اشاره به اهميت توجه به بخش حمل و نقل اظهار داشت: پيشرفت‌هاي سيستم حمل و نقل از جمله عوامل اساسي در ايجاد تحولات اقتصادي يك كشور است.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان خاطرنشان كرد: گسترش روزافزون جمعيت، رشد فعاليت‌هاي اقتصادي و اجتماعي، افزايش تقاضا، جابه‌جايي سريع مردم، كالا و خدمات، برنامه‌ريزي مناسب در بخش حمل و نقل جاده‌اي را براي مسئولان به يك ضرورت اجتناب‌ناپذير تبديل كرده است.
وي گيلان را به لحاظ داشتن شرايط منحصر‌به‌فرد حمل و نقلي مانند مرزهاي دريايي و زميني، بندر انزلي و آستارا، تراكم جمعيت، نزديكي شهرها، روستاها و اشتغال بالاي جوانان در حمل و نقل مسافر برون شهري و... را جزو استان‌هاي حساس و با اهميت در زمينه حمل و نقل عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.